Często Zadawane Pytania

FAQ

Informacje o Wysyłkach

Sposoby Dostawy Towaru, Koszt i Czas Dostawy, Ubezpieczenie FAQ

Wszystkie przesyłki wysyłane są tylko w dni robocze, od poniedziałku do piątku! Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.

1. Dostawa poprzez firmę kurierską. Dostawa wcześniej uzgodniona z Zamawiającym co do warunków zakupu. Zamawiający w tym samym dniu co wysyłka ze Sklepu jest poinformowany o tej wysyłce pocztą elektroniczną. Zwykle towar dostarczany jest na paletach euro samochodem ciężarowym z windą. Po dostawie do Odbiorcy rozładunek następuje przez kuriera z samochodu wózkiem paletowym w miejsce wskazane do składowania w pobliżu samochodu. W sytuacjach nieobecności Odbiorcy firma kurierska podejmuje następnego dnia próbę dostarczeni towaru. Przedstawiciel firmy kurierskiej informuje Odbiorcę zwykle 1 h przed przyjazdem. W sytuacji nieudanej drugiej dostawy do Odbiorcy towar wraca do magazynu firmy kurierskiej w tym rejonie. Odbiorca na swój koszt odbiera towar po wcześniejszym uzgodnieniu z przedstawicielem firmy kurierskiej. Pracownik Sklepu udziela wszelkiej pomocy by ułatwić szybki odbiór przesyłki.

Dostawa w dużych miastach powyżej 50000 mieszkańców następuje zwykle na drugi dzień roboczy od dnia wysyłki ze Sklepu. W mniejszych miejscowościach termin wysyłki może ulec wydłużeniu do 2-3 dni od dnia wysyłki. Dostawy towaru do Odbiorcy w Warszawie, o uzgodnionej ilości, realizowane są bezpłatnie.

Szacunkowe koszty wysyłki.

Specyfika towaru o dużych wymiarach gabarytowych nie pozwala na podanie ujednoliconych kosztów wysyłki, gdyż zależy ona od ilości towaru, wymiarów, ciężaru palety i innych ograniczeń przewozowych firmy kurierskiej. Maksymalna wysokość palety H=182cm i długość L= 200cm. Wysyłki towaru  realizowane są na paletach euro 120cm x 80cm i na paletach niestandardowych, większych niż paleta euro. Maksymalna wymiar palety niestandardowej wynosi 200cm x 80cm.

Wg cennika firmy kurierskiej można przyjąć, przy wysyłce cały kraj.

  1. paleta standard euro 120x80cm: od 270,- brutto
  2. paleta nie-standard : od 380,- brutto

2. Odbiór własny w Sklepie. Odbiór po wcześniejszym złożeniu zamówienia realizowany jest przez potwierdzenie e-mailowe o przygotowaniu towaru i podaniu daty i godziny odbioru.. Płatność gotówką, przelewem po odbiorze, przedpłata przed odbiorem, kartą.

3. Dostawa towaru przez Pocztę Polską. Dostawa przesyłki nadana za pomocą usługi Pocztex Kurier 48. Nadanie następuje dnia roboczego do godziny 12:00. Przesyłka może mieć masę maksymalnie do 30 kg. W przypadku, gdy kurier nie zastanie Zamawiającego pod wskazanym adresem (kurier podejmuje 1 próbę dostarczenia), pozostawia paczkę do odbioru w urzędzie pocztowym. Nasze przesyłki mają status expresowej wysyłki, czas dostawy określony jest regulaminem Poczty Polskiej. Spodziewany koszt wysyłki jest wcześniej podawany Zamawiającemu.

Ubezpieczenie Przesyłki FAQ

Wszystkie przesyłki są ubezpieczone na czas dostawy przed ryzykiem uszkodzenia lub zagubienia. Należy przy odbiorze przesyłki zwrócić szczególną uwagę na uszkodzeni opakowania. Przy widocznych uszkodzeniach zlecamy sporządzić zdjęcia i protokół odbioru z opisem. Odpowiedni druk protokołu posiada kurier. Sporządzony i podpisany protokół przez kuriera i Odbiorcę, będzie podstawą do reklamacji ze strony Sklepu.

W koszcie wysyłki zawarte jest pełne ubezpieczenie od ryzyka uszkodzenia lub utraty podczas transportu. Choć zdarza się to niezmiernie rzadko, zaginięcie przesyłki oznacza dla Zamawiającego ponowną wysyłkę towaru bez żadnych dodatkowych kosztów. Informujemy, że nie pobieramy dodatkowej prowizji z tytułu dowolnie wybranej formy płatności.

Realizacja Zapłaty po Dostawie- Państwowe i Samorządowe Jednostki Budżetowe: Szpitale, Urzędy, Domy Pomocy Społecznej, Domy Seniora, Domy Dziecka, Szkoły, itp., składając zamówienie, wystarczy wybrać formę płatności:
„Płatność po dostawie”.

Zasady Gwarancji FAQ

 1.  Sklep Uniwozki.pl nie jest producentem Towarów, jednak wszystkie Towary dostępne w Sklepie objęte są dodatkowo gwarancją Sklepu i Producenta. Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej dołączonej do Towaru.

2. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Kupującego z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za wady fizyczne i prawne Produktu w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121 ze zm.).

3.  Uprawnienia z tytułu gwarancji dla Przedsiębiorcy zostają utracone, jeżeli Przedsiębiorca nie zbadał Towaru w czasie odbioru od kuriera, w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju. Przedsiębiorca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki w obecności pracownika firmy kurierskiej i ma obowiązek zawiadomić Sprzedawcę niezwłocznie o wadzie w dniu dostawy, a w przypadku. gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomiono nas niezwłocznie po jej stwierdzeniu. W przypadku braku zawiadomienia o wadzie, Towar uznaje się za przyjęty.

4. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność gwarancyjną (karta gwarancyjna produktu) wyłącznie na uszkodzenia zaistniałe w trakcie normalnej eksploatacji i niemożliwe do wykrycia i przewidzenia w momencie zawarcia umowy. Sklep nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści Klienta. W stosunku do Przedsiębiorców odpowiedzialność Sprzedawcy, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia łącznie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu zawartej ze Sklepem umowy sprzedaży.

FORMY PŁATNOŚCI I PROWIZJE FAQ

Jednostki budżetowe (Szpitale, Domy Pomocy Społecznej, Sanatoria, Domy Seniora, itp.) oraz zaufane firmy realizują płatność zwykle po dostawie.

1. Pobranie kwoty przez kuriera firmy transportowej.

Zapłata kurierowi pełnej kwoty gotówką przy odbiorze towaru. Klient po złożeniu zamówienia i uzgodnieniu płatności za pobraniem, otrzyma potwierdzenie kwoty do zapłacenia i dostępności Towaru wraz z terminem dostawy.

2. Przedpłata min. 30%, albo 100% przelewem bankowym przed dostawą

Na podstawie faktury proforma następuje przelew bankowy, forma płatności bardzo często preferowana przez podmioty prywatne. Przy płatności min. 30% pozostała kwota zostanie dokonana przelewem w terminie uzgodnionym, zwykle 7-14 dni po dostawie Towaru.  Zamówienie będzie uznane za złożone dopiero w momencie uznania ceny na naszym rachunku bankowym. Przy braku płatności do 7 dni, anulowane jest Zamówienie. Zamówienie zostanie przyjęte do realizacji z chwilą potwierdzenia dostępności towarów dopiero po zapłacie. Przygotowanie Towaru do wysyłki i wysyłka dostawy następuje najpóźniej dnia następnego roboczego.

Realizacja płatności na konto o numerze: 33 1910 1048 2255 4941 3912 0001 (Santander)

PMCinvest  04-191 Warszawa ul. Kokoryczki 5 / U6

3. Płatność po dostawie Towaru na konto Sklepu w uzgodnionym wcześniej terminie płatności, zwykle 7-14 dni. Forma płatności bardzo często preferowana przez jednostki budżetowe i firmy prywatne związane umową ze Sklepem.

4. Płatność Online za pośrednictwem serwisu PayU.- BLIK, SZYBKI PRZELEW, KARTY PŁATNICZE:: VISA, VISA Electron, Master Card, MasterCard Electronic, Maestro

Zapłata dokonywana jest za pomocą serwisu PayU. przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, Serwis PayU umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków. Zamówienie zostanie zrealizowane w sklepie w ciągu 2-5  dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie PayU, potwierdzone dostępnością Towaru i następnie przygotowanie przesyłki i przekazanie firmie kurierskiej. Klient zatwierdza formę płatności po przejściu do Koszyka Sklepu, przed zatwierdzeniem Zamówienia.

Przelewy internetowe płatność Online za pośrednictwem serwisu PayU: Santander, Millennium Citi Bank Handlowy, Alior Bank, BOŚ Bank, mBank, PKO BP, Bank PKO SA, ING, Bank BGŻ, BNP PARIBAS, Pocztowy24, Credit Agricole i inne.

5. System Prowizji– prowizja jest indywidualnie uzgadniana z Zamawiającym po uwzględnieniu całkowitej kwoty zamówienia i ilości zamówionego towaru aktualnie i w przeszłości.

Realizacja Zamówienia FAQ

Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

1. Zamówienie zostanie zrealizowanie pod warunkiem, że Towar jest dostępny w magazynie.   W przypadku niedostępności zamówionego Produktu, Klient jest informowany o tym fakcie przez pracownika Sklepu i podejmuje decyzję o sposobie realizacji pozostałej części złożonego zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania na produkt brakujący, zamiana brakującego produktu na inny lub anulowanie całości Zamówienia i zwrot pieniędzy za zamówione produkty w przypadku przedpłaty na konto).

2. Po złożeniu Zamówienia i rozpoczęciu jego realizacji Klient nie ma możliwości dokonywania w nim jakichkolwiek zmian.

3. Realizacja zamówienia – w przypadku zamówienia płatnego przelewem – rozpoczyna się po zaksięgowaniu na rachunku wpłaty. Maksymalny termin oczekiwania na wpłatę to 7 dni. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.

4. Realizacja zamówienia – w przypadku zamówienia za pobraniem – rozpoczyna od razu po wpłynięciu formularza zamówienia na skrzynkę poczty elektronicznej sklepu (w przypadku zamówienia złożonego w dniu wolnym od pracy, realizacja zacznie się w najbliższym dniu roboczym)

5. Łączny koszt przesyłki zależny jest od wybranego sposobu płatności i formy dostawy. W większości przypadków do podanych cen produktów należy jeszcze doliczyć koszty przesyłki Towaru na palecie euro. Koszty przesyłki dostępne są poniżej.

6. W razie chęci anulowania zamówienia przez Klienta, prosimy o jak najszybszy kontakt, gdyż zamówienie przyjęte do realizacji nie może zostać anulowane. Klient nie może anulować zamówienia, które

FAQ

Koszyk

close